lunes, 22 de septiembre de 2014

Només em faltava un motiu

Ja fa un parell d'anys que busco un motiu prou motivador per a crear un blog. Buscava un tema que als lectors pogués interessar i que per a mi fos divertit, engrescador i que els meus coneixements sobre aquest fossin suficients. Primer volia crear-ne un d'eines i recursos de photoshop (em vaig adonar que n'hi havia molts per la xarxa), després de les meves creacions d'art, dibuixos, pintures, decoracions i manualitats i restauració (poc temps per fer-ho tot), i temes que no m'interessaven per a res com per exemple la moda.
Ara farà 4 mesos que nasqué el motiu per crear-lo, la meva filla Dúnia. La necessitat de compartir les meves vivències com a mare Novell ha fet que vulgui crear aquest blog. No pretenc donar exemple, ni ser un referent, la intenció des d'un principi és, com ja he comentat, compartir i també informar sobre situacions i conflictes que poden ser d'interés compartit per a totes les mares.

Pensareu que 4 mesos són insuficients per poder experimentar res, creieu-me que m'han passat un munt de situacions extremes des del  mes d'embaràs fins a dia d'avui.

Doncs aquí em tindreu, a partir d'ara. Espero servir-vos d'ajuda.

Fins aviat amigues!




1 comentario: